ღ Helgen ღ

Då var ytterligare en helg passerad. 
 

Fredagen bestod av jobb. Vidare hem för att mysa, med ett glas vin och ostbricka tillsammans med en bra film. Blev en hyfsat tidig kväll, man är ju knappt människa efter en lång arbetsvecka. 
 
Lördagen började med att jag fick frukost på sängen. :) sen var det enbart sängmys halva dagen.. Kan bara säga att det är det bästa som finns på helgen, iallafall för mig. Timmarna rann iväg, 17.00 skulle vi befinna oss på Athena inne i Göteborg, så det blev lite stressigt. Men väl på plats kunde man koppla av, och njuta av en kall god öl & grekisk mat. Sen var det vidare till Scandinavium för att kolla på Frölunda - Växjö. Där var tryck vill jag lova. Frölunda förlorade, besvikna miner, men det hindrade inte oss från att fortsätta kvällen. Avslutade på Tvåkanten, för några goda drinkar. Sen tackade vi för oss, köpte nattmat & tog vagnen hem.
 
Och idag mår man som sagt som man förtjänar .. Men efter en promenad i solen så piggna man till en aning. Har blivit serverad pannkakor med sylt, glass och grädde. Och kvällen ska avslutas med bad, och ansiktsmask med min kärlek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - milina.blogg.se:

vin är något jag aldrig förstått mig på, smakar ju skit! ;)

Svar: Vin? Det som är så gott
emwem.blogg.se

#2 - - Ida - foto & häst:

åh låter superhärligt :D

Svar: Jaaaa det var det:)
emwem.blogg.se