Utslagen hjälte !

Jag undrar när dessa förkylningar ska försvinna. Har åkt på ytterligare en, fast tio gånger värre sedan sist. Man känner sig så ynklig, men jag tänker som så att jag jobbar med barn och då får man sådant på köpet , bara att bita i det sura äpplet helt enkelt. 

Hade jag varit en man, hade jag stannat hemma från jobbet, legat i sängen och stönat & stånkat på min sambo. Men turen är att vi kvinnor inte har den anlagen till att kvida så mycket som en man gör pågrund av en förkylning ;)



#1 - - C by Caroline ❤️ :

Usch då, krya på dig!

Svar: Tack sötnos !
emwem.blogg.se

#2 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Nej men trist. Krya på dig. Precis som du säger, typiskt det där att man får all skit när man jobbar med barn.

Svar: Haha ja mer än sant ! Man blir aldrig av med de ;(
emwem.blogg.se