Selfie - that's right

Jodå så att , man får ju följa modet helt enkelt ! Idag fick jag hem min selfie stick på posten . :) kan helt klart säga att det är den fräckaste uppfinning någonsin { där överdrev jag en aning }, iallafall grymt fräckt enligt mig . 

Är detta något ni använder er utav ?



#1 - - Emelie:

Najs :D

Svar: Hihi :) ellerhur ;)
emwem.blogg.se

#2 - - Felicia:

härlig sjal!

puss

Svar: Jaaa en färgklick i vardagen skadar inte :)
emwem.blogg.se

#3 - - Josefine:

Kan va bra o ha haha :)

Svar: Jaaaa jag tycker också det ;)
emwem.blogg.se

#4 - - Bexie ∞:

Precis en sån vill jag ha! Finns så många bra användningsområden för den (förutom att ta snygga bilder ;)). Kommer antagligen införskaffa en till mig själv snart också hehe :)
Kram!
-B

Svar: Jaaa ellerhur :) jag bara tänker på om man är ute & reser eller något dylikt!! Ska få till en bra släkt/fest bild :) den är lixom jätte smidig att ha i handväskan :) så jag tycker lätt att du ska införskaffa en! :)
emwem.blogg.se

#5 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Rolig att ha en sådan!

Svar: Haha jaaa verkligen:) har du en?
emwem.blogg.se

#6 - - Cassandra:

Har också en selfiestick, inte fått någon direkt användning av den än men det kommer. 😉

Svar: Haha nej men tycker den är så himla frääsiiiig :,)
emwem.blogg.se

#7 - - Johanna Marie.se:

Haha! Man kunde tydligen få en gratis av Telenor om man var en av deras kunder men det är nog inget för mig! ^^

SV: Min butik ligger på Drottninggatan 77 i Göteborg :)

Svar: Då får jag komma in om din affär :)
emwem.blogg.se