ℳåndag

Äntligen känner jag mig piggare, förkylningen börjar ge med sig. Imorgon blir det jobb igen, och det tycker jag ska bli så himla skönt. Man blir lätt försoffad såfort man är sjuk, iallafall jag. Dagen har spenderats i sängen med film. Sen fick jag ett ryck, så jag tog på mig slit och släng kläderna och promenerade till affären { vilket inte händer så ofta nuförtiden, då jag hellre föredrar att ta bilen.}, frisk luft skadar väl inte ?
 
Ikväll har jag lagat kvällsmat, oh vad jag tycker det är tråkigt, men det måste också göras. Sen har jag ett projekt pågång, eller jag & jag? Vi kanske jag ska säga. Men vad det handlar om kommer jag berätta senare i veckan, väntar först & främst på leverans :) Har även blivit lite nätshopping, det var längesedan sist, men tyckte jag var värd det iallafall. Tog mig även en efterlängtad dusch, & fixade håret med inpackning, "färg bomb" & ja ni hör själv hur det låter :) Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sätta på en bra ljudbok ,. 
 
Godnatt !